Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23899
Title: Ведення ділових переговорів в маркетингу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Authors: Лисиця Н. М.
Keywords: ділові переговори
стратегії
тактики
аналіз характеру партнерів
етапи переговорів
сценарії переговорів
маніпуляції
завершення переговорів
Issue Date: 2020
Citation: Ведення ділових переговорів в маркетингу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. Н.М. Лисиця. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23899
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВДПМ.pdf13,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.