Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 23.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїАндрющенко К. С.
2017Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняСорокіна Г. В.
2020Запровадження комунікаційних медіаплатформ для просування іміджу підприємства за допомогою відеохостингу Tik-TokШевчук Ю. С.
2020Соціокомунікативний підхід до інтеграції нових медіа у видавничу діяльністьПаненко А. О.
2021Інтерв'ю як спосіб розкриття та просування музичного колективу в ІнтернетіДудченко М. О.
2021Медійний інструментарій для просування автомобільного брендуЛобойко М. О.; Просяник О. П.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.
2022Просування nails-студії у InstagramКриворучко О. О.
2022Формування комунікаційної стратегії бренду на прикладі йога-студії «Granat»Бондаревська А.
2023Семіотичний підхід до вибору тактики просування брендуАгаханова О. А.