Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 36 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2017Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняСорокіна Г. В.
2019Шевельов про втрату Я-унікальності в радянській українській рекламіІванова І. Ю.
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2017Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної владиПтащенко О. В.; Такідзе Е. Т.; Цинцкіладзе А. Р.
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.
2021Мистецтво рекламної комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЧекштуріна В. М.
2021Дизайн мислення в рекламі : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЧекштуріна В. М.
2021Організація рекламної та РR діяльності. Методичні рекомендації до написання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.