Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 216.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Виховна діяльність громадських організацій як засіб формування професійних стандартів журналістаЯресько К. В.
2019Шевельов про втрату Я-унікальності в радянській українській рекламіІванова І. Ю.
2019Основні напрями досліджень рекламної комунікації в сучасному гуманітарному просторіІванова І. Б.
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2019Лінгвістична концепція і лінгвістична теорія у дискурсивному виміріПросяник О. П.
2017Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗПтащенко О. В.; Цинцкіладзе А. Р.; Волкова В. В.
2017Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваПтащенко О. В.; Амєров Д. О.
2017Вплив зовнішнього і внутрішнього боргу на фінансово-економічну безпеку УкраїниПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.
2017Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної владиПтащенко О. В.; Такідзе Е. Т.; Цинцкіладзе А. Р.
2017Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобівПтащенко О. В.; Акулова К. І.; Гондаренко М. А.; Овсяніков Д. С.