Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММБєлікова Ю. В.
2014Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitterБєлікова Ю. В.
2017Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендівПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Христенко М. Ю.
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.
2020Медіапроєкт «Накипіло» як успішний досвід розбудови незалежних ЗМІІванова І. Б.
2021Методи виявлення фейкових новин у соціальних мережахПросяник О. П.; Головня С. Г.
2021Роль соціальних мереж у популяризації мистецтва: поради для харківських галерейСтаркова Г. В.; Крамаренко С. М.
2021Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищіЧекштуріна В. М.