Статті (УСК) : [220] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 181 по 200 из 220
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринкахПтащенко О. В.
2018Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освітиПтащенко О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.
2017Антропоцентризм як філософсько-методологічна основа концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.
2017Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.
2018Методичний підхід до оцінювання потенціалу екологічного туризмуЗима О. Г.; Голуб М. О.
2017Семіологічний інструменталізм і функціоналізм мови в концепції Фердинанда де СоссюраПросяник О. П.
2017Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сферіЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Станкова А. О.
2017Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарюванняЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.
2017Ділова активність: управлінські та комунікаційні аспектиПтащенко О. В.
2017Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобівПтащенко О. В.; Акулова К. І.; Гондаренко М. А.; Овсяніков Д. С.
2017Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної владиПтащенко О. В.; Такідзе Е. Т.; Цинцкіладзе А. Р.
2017Вплив зовнішнього і внутрішнього боргу на фінансово-економічну безпеку УкраїниПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.
2017Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗПтащенко О. В.; Цинцкіладзе А. Р.; Волкова В. В.
2017Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваПтащенко О. В.; Амєров Д. О.
2017Economіc dеvеlopmеnt based on international enterpreneurship and business tourismNardіеllo G. G.; Naumik-Gladka K. G.; Ptashchenko O. V.; Maliukina A. A.
2017Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендівПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Христенко М. Ю.
2017Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2017Роль наукового журналу “Economic development and cultural change” у популяризації економічних ідей Саймона КузнецяЧекштуріна В. М.
2017Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)Сорокіна Г. В.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 181 по 200 из 220