Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24934
Title: Маркетингова діяльність підприємства в умовах міжнародної конкуренції
Authors: Дзеніс О. О.
Воїнкова О. В.
Keywords: міжнародний маркетинг
міжнародна конкуренція
маркетингова діяльність підприємства
Issue Date: 2020
Citation: Дзеніс О. О. Маркетингова діяльність підприємства в умовах міжнародної конкуренції / О. О. Дзеніс, О. В. Воїнкова. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. С. 232-236.
Abstract: В роботі розглянуто систему управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено ключові напрями сталого розвитку маркетингової діяльності. Виділено фактори впливу міжнародної конкуренції на маркетингову діяльність підприємств.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24934
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_Дзенис Петрук_2020.pdf421,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.