Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24934
Назва: Маркетингова діяльність підприємства в умовах міжнародної конкуренції
Автори: Дзеніс О. О.
Воїнкова О. В.
Теми: міжнародний маркетинг
міжнародна конкуренція
маркетингова діяльність підприємства
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Дзеніс О. О. Маркетингова діяльність підприємства в умовах міжнародної конкуренції / О. О. Дзеніс, О. В. Воїнкова. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. С. 232-236.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто систему управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено ключові напрями сталого розвитку маркетингової діяльності. Виділено фактори впливу міжнародної конкуренції на маркетингову діяльність підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24934
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзенис Петрук_2020.pdf421,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.