Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24939
Title: Особливості розвитку маркетингових технологій ХХІ століття у зовнішньоекономічній діяльності
Authors: Мельнікова А. В.
Keywords: маркетингові технології
діджитал-маркетинг
CRM-технології
технології вірусного та партизанського маркетингу
краудсорсинг
SMM
SEO-оптимізація
Issue Date: 2020
Citation: Мельнікова А. В. Особливості розвитку маркетингових технологій ХХІ століття у зовнішньоекономічній діяльності / А. С. Мельникова. // Конкуренто-спроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. – С. 264-268.
Abstract: Розглянуто зміст та особливості сучасних маркетингових технологій, їх типи. Компанії отримали нові потужні канали інформації і просування товарів з величезним географічним охопленням. Надано класифікацію сучасних маркетингових технологій, розглянуто переваги діджитал-маркетингу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24939
Appears in Collections:Статті студентів (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_Мельнікова_2020.pdf534,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.