Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24939
Назва: Особливості розвитку маркетингових технологій ХХІ століття у зовнішньоекономічній діяльності
Автори: Мельнікова А. В.
Теми: маркетингові технології
діджитал-маркетинг
CRM-технології
технології вірусного та партизанського маркетингу
краудсорсинг
SMM
SEO-оптимізація
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Мельнікова А. В. Особливості розвитку маркетингових технологій ХХІ століття у зовнішньоекономічній діяльності / А. С. Мельникова. // Конкуренто-спроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. – С. 264-268.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто зміст та особливості сучасних маркетингових технологій, їх типи. Компанії отримали нові потужні канали інформації і просування товарів з величезним географічним охопленням. Надано класифікацію сучасних маркетингових технологій, розглянуто переваги діджитал-маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24939
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Мельнікова_2020.pdf534,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.