Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25326
Назва: Use of branding in the tourism industry
Автори: Iastremska O. O.
Теми: branding
tourism company
tourism industry
brand-site
scorecard
enterprise brand
tourism product brand
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Iastremska O. О. Use of branding in the tourism industry / O. О. Iastremska // Changing Paradigm in Economics & Management System : monograph. ‒ Delhi: ABS BOOKS, 2021. – Volume IV. ‒ P. 131 – 148.
Короткий огляд (реферат): In the section of the monograph, the features of the use of branding by tourist enterprises are disclosed. Rules for the development and use of modern brand-sites have been formed, which could increase the interest of consumers in cooperation with enterprises of the tourism industry, and a system of indicators for assessing the results of using brands of enterprises and tourism products has been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25326
Розташовується у зібраннях:Монографії (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IASTREMSKA.O.О.MON-2-english.pdf235,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.