Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 19 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ЗБУТОВИХ КАНАЛІВБакатова І. О.
2014МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУКоцко О. І.
2014ФІНАНСОВА СТРАТЕГІЯ ЯК НЕОБХІДНИЙ ФАКТОР УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИХворост В. О.
2012СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА"Подскотський М. Е.
2014ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГА НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХШевченко К. О.
2012СУЧАСНІ ПРАВИЛА УСПІШНОГО СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯРуденко К. І.
2012ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІМасляк Т. А.
2012ІННОВАЦІЙНІСТЬ ЯК ОСНОВА ЯКІСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇШтомпель Д. І.
2012МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД УМОВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩАДурдиєва Д. Т.
2014Маркетингова стратегія як основа розробки рекламної кампаніїСавельєва П. В.