Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25703
Назва: The Social Component of International Business. Guidelines to practical tasks and independent work of Master's (second) degree students of speciality 292 "International Economic Relations"
Автори: Chepeliuk M. I.
Теми: international relations
business
social component
social responsibility
Дата публікації: 2021
Видавництво: S. Kuznets KhNUE
Бібліографічний опис: The Social Component of International Business. Guidelines to practical tasks and independent work of Master's (second) degree students of speciality 292 "International Economic Relations" [Electronic resource] / compil. by M. Chepeliuk; Simon Kuznets Kharkiv national university of economics. - E-text data (318 КБ). - Kharkiv : S. Kuznets KhNUE, 2021. - 40 p. - The title screen.
Короткий огляд (реферат): Practical tasks on each topic of the academic discipline, tasks for independent work and guidelines for doing the tasks are given. Questions for assessment of the received knowledge and the acquired skills, and topics for essays are offered. For Master's (second) degree students of speciality 292 "International Economic Relations".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25703
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021-219-ЕВ Чепелюк М.pdf482,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.