Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25858
Title: Організаційно-педагогічні умови управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки фахівців
Authors: Борова Т. А.
Маслова Н. І.
Марчук А. А.
Keywords: організаційно-педагогічні умови
управління взаємодією викладача і студента
цінності
імедіативність
діалогічна взаємодія
адаптивне управління
схематична модель
управління взаємодією викладача і студента на засадах адаптивного управління
Issue Date: 2020
Publisher: Причорномор. наук.-дослід. ін-т екон. та інновацій
Citation: Борова Т. А. Організаційно-педагогічні умови управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки фахівців / Т. А. Борова, Н. І. Маслова, А. А. Марчук // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса : Причорномор. наук.-дослід. ін-т екон. та інновацій, 2020. – Вип. 30. – Т. 2. – С.122-126.
Abstract: Стаття присвячена одній з актуальних проблем визначенню організаційно-педагогічних умов управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки майбутніх фахівців. Зокрема, розкривається сутність поняття адаптивного управління як підґрунтя виокремлення умов управління взаємодією. Здійснено аналіз організаційно-педагогічних умов ефективного управління взаємодією викладача і студента, що приводить до професійного зростання викладача та набуття необхідних для професії компетентностей студентів. Основна увага зосереджується на таких умовах управління взаємодією, які спрямовані на самоорганізацію суб’єктів розвитку (ціннісні, емоційні та організаційні). На основі методу моделювання розроблена схематична модель управління взаємодією викладача і студента на засадах адаптивного управління.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25858
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья 4.pdf214,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.