Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25858
Назва: Організаційно-педагогічні умови управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки фахівців
Автори: Борова Т. А.
Маслова Н. І.
Марчук А. А.
Теми: організаційно-педагогічні умови
управління взаємодією викладача і студента
цінності
імедіативність
діалогічна взаємодія
адаптивне управління
схематична модель
управління взаємодією викладача і студента на засадах адаптивного управління
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорномор. наук.-дослід. ін-т екон. та інновацій
Бібліографічний опис: Борова Т. А. Організаційно-педагогічні умови управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки фахівців / Т. А. Борова, Н. І. Маслова, А. А. Марчук // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса : Причорномор. наук.-дослід. ін-т екон. та інновацій, 2020. – Вип. 30. – Т. 2. – С.122-126.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній з актуальних проблем визначенню організаційно-педагогічних умов управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки майбутніх фахівців. Зокрема, розкривається сутність поняття адаптивного управління як підґрунтя виокремлення умов управління взаємодією. Здійснено аналіз організаційно-педагогічних умов ефективного управління взаємодією викладача і студента, що приводить до професійного зростання викладача та набуття необхідних для професії компетентностей студентів. Основна увага зосереджується на таких умовах управління взаємодією, які спрямовані на самоорганізацію суб’єктів розвитку (ціннісні, емоційні та організаційні). На основі методу моделювання розроблена схематична модель управління взаємодією викладача і студента на засадах адаптивного управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25858
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья 4.pdf214,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.