Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26316
Title: Медійний інструментарій для просування автомобільного бренду
Authors: Лобойко М. О.
Просяник О. П.
Keywords: автомобільний ринок
бренд
просування
Issue Date: 2021
Citation: Лобойко М. О. Медійний інструментарій для просування автомобільного бренду / М. О. Лобойко, О. П. Просяник // Інновації та особливості функціонування ЗМІ в демократичному суспільстві : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. / упор. Гарматій О. В. – Львів: Вид. Львівської політехніки, 2021. – С. 56-58.
Abstract: Інтернет-простір використовується для розвитку та просування брендів. Формування позитивних образів за допомогою медійного інструментарію і нове сприйняття відомих і невідомих брендів створюють нові ціннісні орієнтири цільових споживачів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26316
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лобойко_М.О.,_Просяник_О.П._тези.pdf210,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.