Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26316
Назва: Медійний інструментарій для просування автомобільного бренду
Автори: Лобойко М. О.
Просяник О. П.
Теми: автомобільний ринок
бренд
просування
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Лобойко М. О. Медійний інструментарій для просування автомобільного бренду / М. О. Лобойко, О. П. Просяник // Інновації та особливості функціонування ЗМІ в демократичному суспільстві : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. / упор. Гарматій О. В. – Львів: Вид. Львівської політехніки, 2021. – С. 56-58.
Короткий огляд (реферат): Інтернет-простір використовується для розвитку та просування брендів. Формування позитивних образів за допомогою медійного інструментарію і нове сприйняття відомих і невідомих брендів створюють нові ціннісні орієнтири цільових споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26316
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лобойко_М.О.,_Просяник_О.П._тези.pdf210,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.