Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26487
Title: Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Гронь О. В.
Keywords: маркетинг
міжнародний ринок
міжнародний маркетинг
компетентності
підсумковий контроль
оцінювання
Issue Date: 2021
Citation: Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. О. В. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 12 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими дисциплінами, що вивчаються студентами. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26487
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міжнародний маркетинг.pdf436,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.