Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26768
Назва: Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищі
Автори: Чекштуріна В. М.
Теми: мова ворожнечі
психосемантика
комунікація
картина світу
вербальні образи
вербальна агресія
соціальна реклама
коментарі
соціальні мережі
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Чекштуріна В. М. Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищі / В. М. Чекштуріна // Вчені записки Таврійського нац-го унів-ту ім. В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації / Тавр. нац. ун-т ім. В. І. Вернадського. – 2021. – Т. 32 (71). – № 4. – Ч. 3. – С. 284-290.
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено аналіз поняття мова ворожнеча. Проаналізовані передумови виникнення даного явища. Дослідження базується на принципах та методичному апараті психосемантики, використано аксіоматичний метод, встановлено кореляцію між психосемантичною картиною світу суб’єкта та його проявами мови ворожнечі. Метод контентного аналізу статей, коментарів у соціальних мережах та ЗМІ використовувався під час проведення он-лайн моніторингу мови ворожнечі. Запропоновано використовувати візуальні образи соціальної реклами як засоби профілактики мови ворожнечі, проводити комплексні інформаційні кампаній для формування нової психосемантичної моделі сприйняття людиною світу, як «рівний-рівному» та «я у світі рівних», з урахуванням думок кожного представника соціальної групи «людство».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26768
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чекштурiна_В._2021.Вченi_записки.pdf333,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.