Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27259
Title: Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Authors: Ус М. І.
Keywords: аналіз
дані
маркетинговий аналіз, маркетингова аналітика
гіпотеза
проблема дослідження
статистика
метрика
data-driven підхід
продуктова аналітика
дашборд
візуалізація даних
аналітик
Issue Date: 2022
Citation: Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. І. Ус. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 15 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань здобувачів. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27259
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетингова аналітика.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.