Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27332
Title: Соціальні чинники екораціональності
Authors: Івашура А. А.
Keywords: стала поведінка
стале споживання
соціальні аспекти
екораціональність
Issue Date: 2022
Citation: Івашура А. А. Соціальні чинники екораціональності / А. А. Івашура // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: матер. ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. – Рівне: О. Зень, 2022. – С. 23-24. – [Електронний ресурс].
Abstract: Соціальні чинники є одними з найбільш впливових на сталу поведінку споживачів. На споживача часто діють соціальні норми, соціальна ідентичність і соціальна бажаність. Усі ці соціальні аспекти можуть допомогти у формуванні сталого споживання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27332
Appears in Collections:Статті (ГРБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.