Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27332
Назва: Соціальні чинники екораціональності
Автори: Івашура А. А.
Теми: стала поведінка
стале споживання
соціальні аспекти
екораціональність
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Івашура А. А. Соціальні чинники екораціональності / А. А. Івашура // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: матер. ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. – Рівне: О. Зень, 2022. – С. 23-24. – [Електронний ресурс].
Короткий огляд (реферат): Соціальні чинники є одними з найбільш впливових на сталу поведінку споживачів. На споживача часто діють соціальні норми, соціальна ідентичність і соціальна бажаність. Усі ці соціальні аспекти можуть допомогти у формуванні сталого споживання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27332
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Івашура А. А. СОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ЕКОРАЦІОНАЛЬНОСТІ.pdf4 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.