Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27709
Title: Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компаній
Authors: Козуб В. О.
Кандзюба Є. Р.
Keywords: бренд
брендинг
споживачі
просування бренду
стратегія бренду
Issue Date: 2022
Citation: Козуб В. О. Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компаній / В. О. Козуб, Є. Р. Кандзюба // Modern science: innovations and prospects. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference, 1-3 May 2022. – Stockholm, Sweden: SSPG Publish, 2022. – P. 388-393.
Abstract: У публікації наведено сутність та роль брендингу, як стратегічного ресурсу у боротьбі з конкурентами на міжнародному ринку. Надано сутність, мету і значення бренду для споживачів. Виділено головну проблему впровадження бренду, яка полягає в розумінні бренду споживачами та створенні доданої вартості. Розглянуто процес та способи просування бренду на міжнародному ринку. Охарактеризовано стратегію просування та маркетингу бренду.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27709
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези доповіді.pdf805,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.