Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27709
Назва: Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компаній
Автори: Козуб В. О.
Кандзюба Є. Р.
Теми: бренд
брендинг
споживачі
просування бренду
стратегія бренду
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Козуб В. О. Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компаній / В. О. Козуб, Є. Р. Кандзюба // Modern science: innovations and prospects. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference, 1-3 May 2022. – Stockholm, Sweden: SSPG Publish, 2022. – P. 388-393.
Короткий огляд (реферат): У публікації наведено сутність та роль брендингу, як стратегічного ресурсу у боротьбі з конкурентами на міжнародному ринку. Надано сутність, мету і значення бренду для споживачів. Виділено головну проблему впровадження бренду, яка полягає в розумінні бренду споживачами та створенні доданої вартості. Розглянуто процес та способи просування бренду на міжнародному ринку. Охарактеризовано стратегію просування та маркетингу бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27709
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf805,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.