Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27740
Назва: Особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2В
Автори: Ус М.
Теми: маркетинг
маркетинговая деятельность
рынок В2В
взаимодействие
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ус М. Особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2В / М. Ус // Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference, November 29-30, 2021. – Tallinn: Teadmus OÜ, 2021. – Р. 26-29. – [Електроний ресурс].
Короткий огляд (реферат): В работе определены особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2В. Долгосрочные отношения с потребителями, способствующие экономической эффективности и устойчивости развития, в том числе и на В2В рынке, зависят от правильного построения и управления маркетинговой деятельностью.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27740
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.