Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27784
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРодіонов С. О.-
dc.date.accessioned2022-06-20T21:59:21Z-
dc.date.available2022-06-20T21:59:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРодіонов С. О. Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємства / С. О. Родіонов // Обліково-аналітичне та організаційно-економічне забезпечення розвитку регіону: матер. V міжнар. наук.-практ. конф., м. Cєвєродонецьк, 27 квіт. 2022 р.: тези допов. – Cєвєродонецьк, 2022. – С. 138-139.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27784-
dc.description.abstractВ матеріалі представлені деякі аспекти організації інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, специфіки діючої на підприємстві системи маркетингу, а також розгляд стадій трансформації зарубіжних компаній в залежності від ступеня їх технологічного розвитку та обраної стратегії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтернет-технологіїru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємствru_RU
dc.subjectтехнологічний розвиток підприємствru_RU
dc.titleОсобливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.