Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27784
Title: Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємства
Authors: Родіонов С. О.
Keywords: інтернет-технології
інтернет-маркетинг
маркетингова діяльність підприємств
технологічний розвиток підприємств
Issue Date: 2022
Citation: Родіонов С. О. Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємства / С. О. Родіонов // Обліково-аналітичне та організаційно-економічне забезпечення розвитку регіону: матер. V міжнар. наук.-практ. конф., м. Cєвєродонецьк, 27 квіт. 2022 р.: тези допов. – Cєвєродонецьк, 2022. – С. 138-139.
Abstract: В матеріалі представлені деякі аспекти організації інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, специфіки діючої на підприємстві системи маркетингу, а також розгляд стадій трансформації зарубіжних компаній в залежності від ступеня їх технологічного розвитку та обраної стратегії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27784
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.