Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27784
Назва: Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємства
Автори: Родіонов С. О.
Теми: інтернет-технології
інтернет-маркетинг
маркетингова діяльність підприємств
технологічний розвиток підприємств
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Родіонов С. О. Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємства / С. О. Родіонов // Обліково-аналітичне та організаційно-економічне забезпечення розвитку регіону: матер. V міжнар. наук.-практ. конф., м. Cєвєродонецьк, 27 квіт. 2022 р.: тези допов. – Cєвєродонецьк, 2022. – С. 138-139.
Короткий огляд (реферат): В матеріалі представлені деякі аспекти організації інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, специфіки діючої на підприємстві системи маркетингу, а також розгляд стадій трансформації зарубіжних компаній в залежності від ступеня їх технологічного розвитку та обраної стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27784
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.