Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27862
Назва: Marketing activity of business: globalization focus
Автори: Dybach I.
Pankova K.
Теми: globalization
marketing
consumer
international market
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Dybach I. Marketing activity of business: globalization focus / I. Dybach, K. Pankova // Problems of science and practice, tasks and ways to solve them. Proceedings of the ХХ International Scientific and Practical Conference. Warsaw, Poland, May 24-27, 2022. – Warsaw, 2022. – P. 302-304.
Короткий огляд (реферат): This article presents the role of globalization in enhancing the marketing activities of the enterprise. in today's business environment, globalization is becoming a determining factor in the development of marketing programs and plans.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27862
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Дибач І.Л., Панкова К. тези 2.pdf824,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.