Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28017
Title: Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Гронь О. В.
Keywords: міжнародний ринок
міжнародний маркетинг
брендинг
товар
цінова політика
маркетингова стратегія
конкуренція
збут
комунікаційна стратегія
вихід на закордонні ринки
Issue Date: 2022
Citation: Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. О. В. Гронь; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (1,75 МБ). — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. — 47 с. — Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано перелік тем навчальної дисципліни та відповідні літературні джерела, практичні завдання і методичні рекомендації щодо їхнього виконання. Методичні матеріали будуть сприяти набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей, soft skills і досягнення запланованих освітньо-професійною програмою спеціальності результатів навчання. Рекомендовано для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28017
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022-Гронь О В.pdf1,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.