Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28240
Назва: Узагальнення наукових підходів до визначення сутності поняття “дистанційне навчання”
Автори: Черкашина Т. С.
Теми: дистанційне навчання
дистанційна освіта
самонавчання
тьюторство
віртуальна лабораторія
програмно-інструментальна платформа
інноваційна навчальна програма
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Черкашина Т. С. Узагальнення наукових підходів до визначення сутності поняття “дистанційне навчання” / Т. С. Черкашина // Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії стратегії : матеріали ІV Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму, 12 жовт. 2022 р. - Київ, 2022. – C. 51-55.
Короткий огляд (реферат): Встановлено, що в сучасній науці існує чотири основних підходи до визначення сутності поняття “дистанційне навчання”: дистанційне навчання як форма освіти, дистанційне навчання як метод навчання, дистанційне навчання як вид освітніх послуг, дистанційне навчання як метод отримання освіти. Дано авторське бачення поняття “дистанційне навчання” та його відмінностей від суміжних категорій (“дистанційна освіта”, “заочна освіта”, самонавчання).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28240
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Дистанційне_навчання_.pdf225,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.