Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622
Title: Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі
Authors: Черних О. П.
Гряник Г. В.
Бондаренко Є. К.
Keywords: трасування променів
відеоігри
імітування сцени
фізика
Issue Date: 2022
Citation: Черних О. П. Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі / О. П. Черних, Г. В. Гряник, Є. К. Бондаренко // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ-2022) : тези двадцять другої міжнародної науково-технічної конференції, 09 – 14 листопада 2022 р. – Харків: НТУ «ХПІ». – С. 77.
Abstract: Опис методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогріі для імітування реальної обстановки сцени. Показано, щоб створити точну копію об’єкту з його реальним прототипом, необхідно повторити закони фізики.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622
Appears in Collections:Статті (КІТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондаренко_Гряник_PIM_2022.pdf259,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.