Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622
Назва: Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі
Автори: Черних О. П.
Гряник Г. В.
Бондаренко Є. К.
Теми: трасування променів
відеоігри
імітування сцени
фізика
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Черних О. П. Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі / О. П. Черних, Г. В. Гряник, Є. К. Бондаренко // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ-2022) : тези двадцять другої міжнародної науково-технічної конференції, 09 – 14 листопада 2022 р. – Харків: НТУ «ХПІ». – С. 77.
Короткий огляд (реферат): Опис методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогріі для імітування реальної обстановки сцени. Показано, щоб створити точну копію об’єкту з його реальним прототипом, необхідно повторити закони фізики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622
Розташовується у зібраннях:Статті (КІТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко_Гряник_PIM_2022.pdf259,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.