Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2865
Title: ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ"МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА"
Authors: Черкашин Д. В.
Keywords: маркетингове дослідження
маркетинг
маркетингове середовище
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Черкашин Д.В. Дослідження сутності поняття "маркетингові дослідження підприємства" / Д.В. Черкашин // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 17 - 19
Abstract: Проаналізовано різні підходи до визначення сутності поняття "маркетингові дослідження". Запропоновано авторське тлумачення процесу маркетингових досліджень на підприємстві.
Проанализированы различные подходы к определению сущности понятия "маркетинговые исследования". Предложено авторское толкование процесса маркетинговых исследований на предприятии.
The article analyses various approaches to defining the essence of the notion "marketing researches". The author's interpretation of the process of marketing researches at an enterprise is suggested.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2865
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.