Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2865
Назва: ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ"МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА"
Автори: Черкашин Д. В.
Теми: маркетингове дослідження
маркетинг
маркетингове середовище
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Черкашин Д.В. Дослідження сутності поняття "маркетингові дослідження підприємства" / Д.В. Черкашин // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 17 - 19
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано різні підходи до визначення сутності поняття "маркетингові дослідження". Запропоновано авторське тлумачення процесу маркетингових досліджень на підприємстві.
Проанализированы различные подходы к определению сущности понятия "маркетинговые исследования". Предложено авторское толкование процесса маркетинговых исследований на предприятии.
The article analyses various approaches to defining the essence of the notion "marketing researches". The author's interpretation of the process of marketing researches at an enterprise is suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2865
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.