Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28855
Назва: Marketing and sales management: syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Business administration" of the second (master's) level
Автори: Myronova O. M.
Kotlyk A. V.
Теми: marketing activity
sales activity
marketing management
marketing-mix
consumer behaviour
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Marketing and sales management: syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Business administration" of the second (master's) level: [Electronic edition] / comp. O. M. Myronova, A. V. Kotlyk. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. – 10 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Business administration" of the second (master's) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28855
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.251_Управлiння_маркетингом_i_збутом_Миронова_О.М._АНГЛ.pdf706,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.