Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28872
Назва: Electronic marketing : syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 “Management” of the educational program “Business Administration” of the first (bachelor’s) level
Автори: Mazorenko O. V.
Pererva I. M.
Теми: electronic marketing
e-business
website
content
SEO
social media marketing
mobile marketing
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Electronic marketing : syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 “Management” of the educational program “Business Administration” of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / comp. O. V. Mazorenko, I. M. Pererva. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. - 9 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 “Management” of the educational program “Business Administration” of the first (bachelor’s) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28872
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.268_Електронний_маркетинг_Мазоренко_О.В._АНГЛ.pdf350,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.