Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 71.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Особливості формування організаційної структури управління маркетингом на підприємствіПівень Я. В.
2012Методичні засади оцінки ефективності рекламиПальоха Т. М.
2012Обгрунтування особливостей використання методыв аналызу балансу бюджетних установМахоніна К. Д.
2012Організація соціально орієнтованих маркетингових дослідженьСемеренська А. А.; Склярова І. С.
2012Організація обліку розрахунків з оплати праці в бюджетних установахМінєєва О. А.
2012Особливості обліку та причини виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості в бюджетних установахСокоренко В. І.
2012Эволюция маркетингаБлудова И. В.
2012Актуальні проблеми обліку дебіторської заборгованостіПодолянюк Р. В.
2012Кластерний аналіз як інструмент оцінки інвестиційної привабливості Харківського регіонуВинникова О. В.
2012Шляхи вдосконалення відносин клієнтів з банками з приводу розрахунково-касового обслуговуванняСвєшнікова М. В.