Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29179
Title: Семіотичний підхід до вибору тактики просування бренду
Authors: Агаханова О. А.
Keywords: медіа
онлайн-споживання
бренд
просування
медіатекст
знаки
Issue Date: 2023
Citation: Агаханова О. А. Семіотичний підхід до вибору тактики просування бренду / О. А. Агаханова, наук. керівник О. П. Просяник. // Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження: матеріали III міжнародної студентської наукової конференції, 3 березня 2023 р. : тези допов. – Херсон, 2023. – С. 146-147.
Abstract: У роботі було розглянуто особливості комунікаційного фундаменту рекламного дискурсу в умовах стрімкого розвитку інформаційного суспільства. Представлено семіотичний підход до вибору тактики просування з урахуванням маркетингової стратегії бренду. Наведено сучасні приклади практичного застосування семіотичного підходу в просуванні у соціальних мережах.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29179
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Агаханова_О._тези.pdf443 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.