Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29179
Назва: Семіотичний підхід до вибору тактики просування бренду
Автори: Агаханова О. А.
Теми: медіа
онлайн-споживання
бренд
просування
медіатекст
знаки
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Агаханова О. А. Семіотичний підхід до вибору тактики просування бренду / О. А. Агаханова, наук. керівник О. П. Просяник. // Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження: матеріали III міжнародної студентської наукової конференції, 3 березня 2023 р. : тези допов. – Херсон, 2023. – С. 146-147.
Короткий огляд (реферат): У роботі було розглянуто особливості комунікаційного фундаменту рекламного дискурсу в умовах стрімкого розвитку інформаційного суспільства. Представлено семіотичний підход до вибору тактики просування з урахуванням маркетингової стратегії бренду. Наведено сучасні приклади практичного застосування семіотичного підходу в просуванні у соціальних мережах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29179
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Агаханова_О._тези.pdf443 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.