Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2948
Title: СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ ПРОМИСЛОВИХ ТОВАРІВ
Authors: Жиленков О. С.
Keywords: просування
стратегії просування продукції
реклама
стимулювання збуту
прямі продажі
PR
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Жиленков О.С. Стратегії просування продукції на ринку промислових товарів / О.С. Жиленков // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 71 - 73
Abstract: Подано основні стратегії просування продукції та розглянуто комплекс маркетингових комунікацій, пов'язаних з просуванням продукції. Наведено основні переваги використання інструментів маркетингових комунікацій на ринку промислових товарів.
Представлены основные стратегии продвижения продукции и рассмотрен комплекс маркетинговых коммуникаций, связанных с продвижением продукции. Приведены основ¬ные преимущества использования инструментов маркетинговых коммуникаций на рынке промыш-ленных товаров.
The article deals with the basic strategies for promoting products and considers the complex of marketing communications relating to the promotion of products. The basic advantages of using marketing communication tools on the market of manufactured goods are revealed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2948
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.