Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2948
Назва: СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ ПРОМИСЛОВИХ ТОВАРІВ
Автори: Жиленков О. С.
Теми: просування
стратегії просування продукції
реклама
стимулювання збуту
прямі продажі
PR
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Жиленков О.С. Стратегії просування продукції на ринку промислових товарів / О.С. Жиленков // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 71 - 73
Короткий огляд (реферат): Подано основні стратегії просування продукції та розглянуто комплекс маркетингових комунікацій, пов'язаних з просуванням продукції. Наведено основні переваги використання інструментів маркетингових комунікацій на ринку промислових товарів.
Представлены основные стратегии продвижения продукции и рассмотрен комплекс маркетинговых коммуникаций, связанных с продвижением продукции. Приведены основ¬ные преимущества использования инструментов маркетинговых коммуникаций на рынке промыш-ленных товаров.
The article deals with the basic strategies for promoting products and considers the complex of marketing communications relating to the promotion of products. The basic advantages of using marketing communication tools on the market of manufactured goods are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2948
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.