Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29626
Title: Основні складові розроблення іміджевої відеореклами для закладів вищої освіти
Authors: Горопашна Д. С.
Keywords: імідж
відеореклама
просування
заклад вищої освіти
Issue Date: 2023
Citation: Горопашна Д. С. Основні складові розроблення іміджевої відеореклами для закладів вищої освіти / Д. С. Горопашна // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 41–44.
Abstract: Дослідження сучасних ринкових умов демонструють значний розвиток іміджевої відеореклами, мета якої полягає в формуванні та вираженні образу й цінностей тої чи іншої установи. Водночас закладам вищої освіти, які намагаються знайти ефективні шляхи власного просування, необхідно опанувати вміння створювати відеорекламу такого типу, щоб заявити про себе як про сучасну та цікаву установу й привернути увагу більшої кількості цільової аудиторії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29626
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Горопашна.pdf235,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.