Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29626
Назва: Основні складові розроблення іміджевої відеореклами для закладів вищої освіти
Автори: Горопашна Д. С.
Теми: імідж
відеореклама
просування
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Горопашна Д. С. Основні складові розроблення іміджевої відеореклами для закладів вищої освіти / Д. С. Горопашна // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 41–44.
Короткий огляд (реферат): Дослідження сучасних ринкових умов демонструють значний розвиток іміджевої відеореклами, мета якої полягає в формуванні та вираженні образу й цінностей тої чи іншої установи. Водночас закладам вищої освіти, які намагаються знайти ефективні шляхи власного просування, необхідно опанувати вміння створювати відеорекламу такого типу, щоб заявити про себе як про сучасну та цікаву установу й привернути увагу більшої кількості цільової аудиторії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29626
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Горопашна.pdf235,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.