Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29635
Title: Особливості просування у соціальній мережі Інстаграм
Authors: Бурякова А. О.
Keywords: просування
соціальні мережі
косметичні бренди
популяризація
актуальність
Issue Date: 2023
Citation: Бурякова А. О. Особливості просування у соціальній мережі Інстаграм / А. О. Бурякова // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики : матеріали Всеукраїнської студентської конференції, 19 травня 2023 р. - Харків, 2023.
Abstract: Ця стаття про просування продукції в мережі Інстаграм. Про те, як у сьогоденні бренди стають на новий рівень розвитку і задіють не тільки офлайн-продажі, а і онлайн. Про те, як важливо інтернет-середовище для великих кампаній, що хочуть розвивати .
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29635
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бурякова Аліна стаття (2).pdf238,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.