Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29635
Назва: Особливості просування у соціальній мережі Інстаграм
Автори: Бурякова А. О.
Теми: просування
соціальні мережі
косметичні бренди
популяризація
актуальність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Бурякова А. О. Особливості просування у соціальній мережі Інстаграм / А. О. Бурякова // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики : матеріали Всеукраїнської студентської конференції, 19 травня 2023 р. - Харків, 2023.
Короткий огляд (реферат): Ця стаття про просування продукції в мережі Інстаграм. Про те, як у сьогоденні бренди стають на новий рівень розвитку і задіють не тільки офлайн-продажі, а і онлайн. Про те, як важливо інтернет-середовище для великих кампаній, що хочуть розвивати .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29635
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурякова Аліна стаття (2).pdf238,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.