Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2992
Title: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Кирюшина К. О.
Keywords: комунікативна політика
маркетинг
засоби комунікації
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Кирюшина К.О. Роль маркетингової комунікативної політики на підприємстві / К.О. Кирюшина // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 89 - 90
Abstract: Наведено результати проведеного дослідження маркетингової комунікативної політики на підприємстві. Визначено, наскільки активно підприємства використовують комунікативні засоби.
Приведены результаты проведенного исследования маркетинговой коммуни¬кативной политики на предприятии. Определено, насколько активно предприятия используют коммуникативные средства.
The article contains the results of the study of marketing communication policy at the enterprise. It is determined how active the use of communicative tools by the companies is.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2992
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.