Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2992
Назва: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Кирюшина К. О.
Теми: комунікативна політика
маркетинг
засоби комунікації
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Кирюшина К.О. Роль маркетингової комунікативної політики на підприємстві / К.О. Кирюшина // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 89 - 90
Короткий огляд (реферат): Наведено результати проведеного дослідження маркетингової комунікативної політики на підприємстві. Визначено, наскільки активно підприємства використовують комунікативні засоби.
Приведены результаты проведенного исследования маркетинговой коммуни¬кативной политики на предприятии. Определено, насколько активно предприятия используют коммуникативные средства.
The article contains the results of the study of marketing communication policy at the enterprise. It is determined how active the use of communicative tools by the companies is.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2992
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.