Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30139
Title: Тренди та методи розробки мультимедіа продуктів для економіки вражень : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівня
Authors: Пушкар О. І.
Потрашкова Л. В.
Keywords: економіка вражень
мультимедіа
UX-дослідження
цифрові продукти
інформація
контент
публікації
Issue Date: 2023
Citation: Тренди та методи розробки мультимедіа продуктів для економіки вражень : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівня: [Електронний ресурс] / укл. О. І. Пушкар, Л. В. Потрашкова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 12 с. (Укр. мов.)
Abstract: Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних занять, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни, форми та методи оцінювання, рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30139
Appears in Collections:Методичні матеріали (КСіТ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.