Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30139
Назва: Тренди та методи розробки мультимедіа продуктів для економіки вражень : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівня
Автори: Пушкар О. І.
Потрашкова Л. В.
Теми: економіка вражень
мультимедіа
UX-дослідження
цифрові продукти
інформація
контент
публікації
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Тренди та методи розробки мультимедіа продуктів для економіки вражень : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівня: [Електронний ресурс] / укл. О. І. Пушкар, Л. В. Потрашкова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 12 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних занять, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни, форми та методи оцінювання, рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30139
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (КСіТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.